Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между "ЗИЗИ 25"
ЕООД за краткост по-долу "Търговец", от една страна и лицето съгласило се с настоящите "Общи условия" за употребата на сайта www.ziziboo.bg, наричано по-долу за краткост "Потребител".
"ЗИЗИ 25" ЕООД, е
дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България с ЕИК
208017726, с адрес за контакт: гр.
Панагюрище, ул. "Републиканска" № 6, имейл - support@ziziboo.bg
Моля, прочетете Общите условия преди да използвате
информационните и търговски услуги, предлагани на сайта (наричани за краткост
Услуги).
Настоящият документ съдържа информация за дейността на "ЗИЗИ 25"
ЕООД, и общите условия за ползване на
услугите, които уреждат отношенията
между нас и всеки един от потребителите ни.
Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за
сключването на договора между потребителя и търговеца.
С приемането на Общите условия, потребителят се съгласява да бъдат
обработвани неговите лични данни на основание сключения между него и търговеца
договор.
Предоставяни услуги
1. На Сайта Потребителите
имат възможност да извършват покупки на
предлаганите от Търговеца стоки.
1.1. Стоките, предлагани от
Търговеца, посредством уебсайта са предназначени за физически лица само за лична употреба с нетърговска цел.
Поръчка
2. Потребителите използват
интерфейса на уебсайта за закупуване на стоки, предлагани от Търговеца и тяхната доставка на територията на Република България.
2.1. Договорът за
покупко-продажба на стока се счита за сключен от момента на потвърждаването на
поръчката от Търговеца.
2.2. При липса на наличност от
дадена стока или невъзможност за извършване на дадена услуга Търговецът си
запазва правото да откаже поръчката.
2.3. След избиране на една или
повече стоки, предлагани на уебсайта на Търговеца, Потребителят трябва да
добави същите в списъка си със стоки за покупка.
2.4. Необходимо е Потребителят
да предостави данни за извършване на доставката и да избере способ и момент на
плащане на цената, след което да потвърди поръчката чрез интерфейса на сайта.
2.5. При извършване на поръчка,
Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета.
3. Търговецът има право да
откаже да сключи договор с некоректен Потребител.
4. Търговецът има право да
третира Потребител като некоректен в случаите, когато:
4.1. е налице
неспазване от страна на Потребителя на Общите условия;
4.2. е установено
некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на Търговеца;
4.3. са установени
системни злоупотреби от Потребителя спрямо Търговеца.
Цени
5. Цените на предлаганите
стоки са тези, посочени на уебсайта на Търговеца към момента на извършване на
поръчка, освен в случаи на очевидна грешка.
5.1. Цените на стоките включват
ДДС в случаите, в които е предвидено начисляването му.
5.2. Търговецът си запазва
правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на
сайта стоки, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки.
6. Търговецът може да
предоставя отстъпки за стоките, предлагани на сайта, съгласно българското
законодателство и правила, определени от Търговеца. Правилата, приложими за такива
отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпки могат
да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност,
предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в
състезание или клиентско проучване).
6.1. Различните видове отстъпки
не могат да се комбинират при поръчка и закупуване на една и съща стока.
Плащане
7. Потребителят може да
заплати цената на поръчаните стоки посредством следните методи:
7.1. Наложен платеж или пощенски паричен превод, съобразно условията на съответното трето лице, предлагащо платежната услуга.
7.2. Посредством банкова или платежна карта съобразно общите условия на съответния платежен оператор, услугите на който биват използвани от Търговеца.
8. Ако Потребителят избере
метод на плащане, включващ трета страна - доставчик на платежни услуги,
Потребителят може да бъде обвързан от разпоредбите и условията и/или таксите
на такава трета страна, включително по отношение на дължимите такси за
извършване на съответната платежна операция.
8.01. Потребителят следва да бъде
изрично запознат с факта, че използването на услугите „наложен платеж“ и
„пощенски паричен превод“ на съответните доставчици на куриерски и платежни
услуги е свързано със заплащане на допълнителни такси съобразно с тарифата на
съответните доставчици, които такси е възможно да не бъдат отразени в
интерфейса на сайта при извършване на поръчка поради факта, че същите не са
включени в цената за доставка на стоките, а са такса, платима за съответните
платежни услуги.
8.2. Търговецът не носи
отговорност, ако даден метод плащане, включващ трета страна - доставчик на
платежни услуги, не е наличен или по друг начин не функционира поради причини,
които не могат да бъдат вменени във вина на Търговеца.
9. Когато потребител поръча
стока от уебсайта и заплати същата посредством банков превод или чрез услугите
на платежен оператор, предлагащ картови плащания, при условие, че потребителят
не потърси доставената към него чрез трето лице – куриер стока, потребителят
има право да иска връщане на заплатената цена по поръчката.
9.1. Ако потребителят упражни
правото си горната точка, Търговецът следва да върне заплатената цена на
стоката с банков превод или обратна картова операция след приспадане на
разноските, които същият е покрил във връзка с доставката на непотърсената
стока и нейното връщане.
9.2. Когато потребител, който е поръчал доставка на стока при заплащане на
поръчката при условията на наложен платеж или пощенски паричен превод не
потърси или не приеме стоката – предмет на доставката от куриера, който доставя
същата, се счита, че потребителят се е отказал от договора. В този случай
потребителят се задължава да обезщети търговеца за сторените от същия разноски
във връзка с доставянето на стоката и връщането й обратно на Търговеца.
Отказ от договора и замяна
10. Потребителят има право да
се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или
неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от
Потребителя или от трето лице.
11. За да упражни правото си
по настоящата клауза, Потребителят трябва да уведоми недвусмислено Търговеца за
решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките/ услугите,
които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената
поръчка и доставка. За целта се свържете с нас на
имейл support@ziziboo.bg или на тел. номер +359894901434.
12. Потребителят е длъжен да
върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и
фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено от
последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил
правото си на отказ от договора.
13. При връщане стоката трябва
да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на
търговския вид.
14. Търговецът има право да
отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или
докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в
зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
15. В случай че Потребителят не
изпълни задължението си за връщане на стоката, без да уведоми Търговеца за
забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е
оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
16. Потребителят няма право да
се откаже от договора, в случай че предмет на същия са стоки, за които тази
възможност изрично е изключена от обхвата на Закона за защита на потребителите.
17. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.
18. Търговецът възстановява на
Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки.
19. В случай че потребителят е
направил плащане по договора с банкова карта и е упражнил правото си на отказ от
договора, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна
операция по картата с която е направено плащането в срок от 7 работни дни.